Електробус виконаний на базі новітньої моделі, обладнаний новітнім німецьким електродвигуном ZF CeTrax потужністю 300 кВт і з низьким споживанням електрики. Запас ходу в 280-320 км забезпечують батареї ємністю 412 А • ч (285 кВт * год), а підзарядка займає 4-6 годин. Є рішення і по швидкій зарядці до 4 ч – передає AutoConsulting.ua.
Габарити електробуса адаптували під міське середовище. Довжина - 12,43 м, ширина - 2,55 м, а висота - 3,3 м. У салоні з комфортом розміщуються 72 пасажири, з них 30 - на сидіннях. Електробус має 100% низьку підлогу, висота входу всього 320 мм від землі, а один з входів обладнаний відкидним пандусом для в'їзду колясок. Всі місця оснащення USB-роз'ємами для підзарядки смартфонів.
МАЗ-303Е має збільшену площу панорамного скління, в салоні світло і комфортно, завдяки наявності кондиціонера і опалювачів. Важливий момент, що вони теж електричні.
Мінський автозавод постарався зробити електробус максимально довговічним. Каркас виготовлений з нержавіючих труб, а зовнішнє облицювання - алюміній і пластик. Батареї розраховані на 3000 циклів зарядки і почнуть втрачати свої властивості тільки через 7 років. Всього в електробусі 18 батарей: 12 на даху і ще 6 - в моторній шахті, в спеціальному відсіку.
Вага електробуса всього на 500 кг вища, аніж у дизельної моделі МАЗ-303. Водійське місце обладнане повністю цифровою панеллю приладів. Водій бачить на екрані всю інформацію про роботу систем автобуса. Електробус максимально обладнаний сучасними системами безпеки ECAS і EBS, є тут і датчик дощу, світла.
Вже сьогодні мінський електробус МАЗ-303Е відправиться працювати на звичайному київському маршруті. Його будуть тестувати, фіксувати показники, визначати реальний пробіг в умовах морозної зими і роботу опалювачів.
Визначать і точний час зарядки в умовах АТП. При максимальному струмі приблизно в 200 ампер весь процес зарядки повинен зайняти приблизно 4 години. При 60-70 ампер електробус зарядиться за 8 годин.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, після накопиченої статистики міська влада вже буде приймати рішення про доцільність закупівель такого електротранспорту для заміни дизельних автобусів у центральній частині міста.