Про це було повідомлено на нещодавній підсумковій річній прес-конференції керівництва «Еталону». Там представили, поряд з першим трамваєм, ще й низькопідлоговий тролейбус великої місткості довжиною 12 м з автономним ходом до 20 км і динамічної підзарядкою.
На тролейбус встановлений електродвигун латвійського виробника - Ризького електромашинобудівного заводу, тяговий привід і система автономного ходу компанії «Інформбізнес» (Молдова). В іншому, в тому числі зовні, тролейбус базується на кузові вже наявної у виробництві моделі Т121, але з оновленим дизайном.
«Ми відмовилися від тягових двигунів виробництва нашого «Електроважмашу» і перейшли на ризькі, і, наскільки мені відомо, інші виробники наші теж на них переходять. Вони значно кращі і виробник надає систему знижок», - повідомив Андрій Савченко, генеральний директор Чернігівського автозаводу.
Як передає SpecMachinery.com.ua, на даний час вже розроблено конструкторську документацію на нову модель, випущений перший зразок тролейбуса.