Нещодавно складальні цехи компанії «Татра-Юг» на заводі «Південмаш» в Дніпрі відвідало керівництво Дніпропетровської ОДА. Чиновникам показали складальний цех, в якому стоять уже готові або частково готові вагони декількох моделей трамваїв. У тому числі, високопідлогові вагони моделі «К1», частково готові вагони «К1Е6», а також низькопідлоговий трисекційний трамвай «К1Т306».
На сторінці Дніпропетровської ОДА зазначають, що компанія впродовж 27 років випустила 8 моделей трамваїв. Це:
ліцензійна збірка чеського трамвая «Татра-Т6В5»;
його більш простий аналог із сучаснішим дизайном «К1»;
його ж частково низькопідлогова версія «К1М»;
трисекційний трамвай «К-1М8» з низькою підлогою;
частково низькопідлоговий трисекційний трамвай «К1М6»;
високопідлогові двосекційні для єгипетських замовників «К1Е6».
Ще дві моделі - це низькопідлогові вагони на дві і три секції, які перебувають в стадії виробництва.
Свій перший цілковито низькопідлоговий трамвай «Татра-Юг» презентувала ще восени 2019 року, а складання першого вагона розпочалося влітку 2020 року.
У компанії заявляють, що виробництво нової моделі трамвая з повністю низькою підлогою перебуває на фінальній стадії. Вагон спроектований українським конструкторським бюро і виготовляється за стандартами Євросоюзу для європейського ринку.
Стверджується, що ходові візки є поворотними з двоступінчастим підвішуванням і повинні забезпечити хорошу маневреність та можливість експлуатації на зношених і нерівних трамвайних коліях, уникаючи при цьому руйнування шляхів і ходової частини самого трамвая.
Також анонсується, що трамвай матиме комфортні сидіння для пасажирів, великі вікна для гарного освітлення і панорамного огляду, кондиціонери салону і кабіни водія, USB-порти для зарядки гаджетів і бездротовий доступ до Інтернет.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, за неофіційною інформацією, візки розроблені у співпраці з компанією «Шкода» і будуть досить компактними і поворотними. Компоновочной вагон має три секції. У першій і третій - по двоє широких двостулкових дверей і одні вузькі одностулкові двері, у другій секції дверей немає.