Нові моделі представляють суттєве оновлення автобусної лінійки бренду, і окреслили напрямок компанії до екологічно безпечного громадського транспорту.
Автобус Intouro позиціонується як гнучкий універсал, котрий може виконувати найрізноманітніші завдання - від щоденних перевезень до туристичних поїздок. В машині підвищено економію пального до 3 відсотків завдяки оптимізованій аеродинаміці, тоді як пізніша гібридна модель збільшить економію до 9 відсотків.
Новий Intouro - це перший автобус Mercedes-Benz з Active Brake Assist 5, що пропонує автономне екстрене гальмування при появі нерухомих, так і для рухомих предметів. Це також перший міжміський автобус бренду, який у стандартній комплектації оснащений системою Sideguard Assist, що попереджає водія про можливі зіткнення сліпих зон поблизу - особливо з пішоходами та велосипедистами - під час повороту автобуса.
Інші особливості включають кабіну в стилі автобуса з центральним кольоровим TFT-дисплеєм та багатофункціональним кермом у стандартній комплектації, автоматичні ліхтарі та склоочисники, нову концепцію освітлення з біксеноновими фарами та електронне паркувальне гальмо.
Подальшим розвитком акумуляторно-електричної платформи eCitaro є новий зчленований eCitaro G з новою твердотільною батареєю, виготовленою остання поставлена французькою групою Bolloré.
eCitaro G з твердотільною батареєю (SSB) здатний перевезти трохи менше 150 пасажирів. Mercedes-Benz заявляє, що в твердотільних акумуляторах немає кобальту та нікелю - у них немає розчинника, тому їх легше переробити. Вони також забезпечують тривалу роботу завдяки низькій швидкості саморозрядки, хоча і не потребують активного охолодження.
Як передає SpecMachinery.com.ua, застосування твердотільної батарії супроводжуватиметься літій-іонним акумулятором наступного покоління в 2021 році з приблизно на 30 відсотків більшою ємністю, а також розширенням дальності поїздок за рахунок водневих паливних елементів у 2022 році.
Нагадаємо, що в Україні офіційний дилером Mercedes-Benz є ПрАТ «АТП «Атлант».