Компанія Daimler Buses представила новий зчленований міський автобус Mercedes-Benz eCitaro G з повністю електричною силовою установкою. Головною особливістю новинки стане система джерел живлення: в якості опції для нового eCitaro G стануть доступні твердотільні акумуляторні батареї.
Акумулятори подібного типу, як уточнює компанія-виробник, мають приблизно на 25% більшу щільність енергії, ніж традиційні літій-іонні батареї з рідким електролітом. Ємність твердотільних батарей також вище за аналогічних фізичних розмірів. Новий eCitaro G, наприклад, у версії з твердотільними акумуляторами здатний запасати 441 кВт*год електроенергії.
Як додаткову перевагу подібних батарей в Daimler Buses називають їх екологічність: в них не застосовуються кобальт та його сполуки, тому виробництво таких акумуляторів супроводжується меншим обсягом шкідливих викидів. Термін служби твердотільних батарей також вище, ніж у звичайних: у випадку з eCitaro G гарантія на таку батарею становить 10 років; гарантована пропускна здатність - до 280 МВт*год на кожен комплект елементів живлення.
Одним з недоліків твердотільних акумуляторів є їх обмежена здатність до швидкої зарядки. Тому в стандартному варіанті новий eCitaro G оснащується NMC (літій-нікель-марганець-кобальт-оксидними) акумуляторами ємністю приблизно по 33 кВт*год кожний; загальна ємність батарей електробуса становить 396 кВт*год.
За геометричними розмірами ці акумулятори ідентичні використовуваним на нинішніх електробусах Mercedes-Benz, аналогічні також роз'єми і сполучні кабелі для підключення до зарядних станцій. Тому транспортні компанії, що вже експлуатують eCitaro нинішнього покоління, зможуть замінити акумулятори своїх машин на нові.
У Mercedes-Benz, в свою чергу, заявляють про намір продовжити «електрифікацію» фірмової лінійки автобусів. Зокрема, найближчим часом компанія представить стандартний міський електробус eCitaro з двома типами батарей від eCitaro G.