Volvo додала нові функції в серію гібридних автобусів S-Charge. Транспортні засоби тепер можуть працювати електрично на більш високих швидкостях і долати більші відстані, ніж раніше. Це створює нові можливості для використання автобусів з гібридним електричним приводом в міських зонах з нульовим рівнем викидів і в інших чутливих районах.
Моделі автобусів серії S-Charge являють собою повні гібриди, які не можна заряджати ззовні. Вони можуть проїхати до 1 км виключно на електротязі (в залежності від топографії і клімату), чого достатньо, щоб забезпечити доступ до деяких зон з нульовим рівнем викидів, а також безаварійну і безшумну роботу при наближенні і від'їзді до автобусних зупинок, а також під час посадки і висадки пасажирів. Однак у повсякденній діяльності більш суттєве оновлення полягає в тому, що тепер виключно електричний привід гібридних автобусів може розвивати швидкість до 50 км/год замість попередніх 20 км/год.
З оновленням автобуси S-Charge також матимуть систему геозон, в якій використовуючи «Управління зонами Volvo», оператори автопарків можуть запрограмувати автобус на автоматичне перемикання на електропривід в обраних зонах і регулювати його швидкість без втручання водія. Також можна визначити зони для безперервної самозарядки, щоб забезпечити роботу без викидів у майбутній зоні з нульовим рівнем викидів.
Перевага гібридних автобусів перед їх електричними аналогами полягає в тому, що їм не потрібна зарядна інфраструктура. Хоча це перевага відносна і тимчасова, оскільки вони пов'язані зі заправними станціями.
«Нові моделі S-Charge є одними з найбільш екологічно чистих автобусів Volvo і дозволяють скоротити викиди CO2 на 40% у порівнянні з аналогічними дизельними автобусами», - каже Хокан Агневаль, президент Volvo Buses. «S-Charge також може працювати на біопаливі, що ще більше знижує викиди CO2», - додає Хокан.
На даний момент Volvo пропонує дві моделі гібридних міських автобусів - це 12-метровий автобус 7900 S-Batch та 18-метровий зчленований автобус 7900 S-Batch Articulated. Ця технологія також доступна у вигляді чистого шасі під назвою B5L S-Charge, на якому інші компанії можуть виробляти одно- або двоповерхові автобуси.