Новий ведучий задній міст DAF з новою підвіскою і нові двигуни дебютують на виставці Busworld 2019, яка пройде в Брюсселі з 18 до 23 жовтня.
Новий задній міст із загальним передавальним числом 2.05 вписується в концепцію зниження частоти обертання колінчастого валу, що реалізовується підрозділом DAF Components. Вона передбачає, що максимальної продуктивності можна досягти при низькій частоті обертання колінчастого валу. Завдяки такому підходу знижується витрата пального, а також рівень шуму.
Представники компанії стверджують, що новий міст DAF Components важить на величину до 70 кг менше, ніж будь-який інший задній ведучий міст для міських і міжміських автобусів. Крім того, збільшується міжсервісний інтервал.
Нові двигуни PACCAR стандартів Євро-3 та Євро-5 для міських і міжміських автобусів на 12% ефективніші, ніж двигуни, яким вони прийшли на зміну.
Нагадаємо, нещодавно машина DAF CF Construction святкувала перемогу на міжнародному конкурсі Truck of the Year (нагорода в області вантажного автомобілебудування) в номінації «Вантажівка року в сегменті будівельної техніки».