Модель завдовжки 21,5 м побудована на шасі Mercedes-Benz O500UDA та оснащена кузовом від популярного бразильського автобуса Saio eMillennium.
Тролейбус вміщує до 146 пасажирів. Салон відрізняється подовженою частиною з низькою підлогою, до рівня других дверей.
Тяговий електромотор з піковою потужністю 380 кВт та літій-залізо-фосфатні батареї поставлені компанією WEG. Цікаво, що при роботі виключно від акумуляторів тролейбус здатен проїжджати до 300 км на день.
Заряджання батарей може відбуватися й на ходу, за допомогою проводів – так звана технологія In Motion Charging (IMC). Повна вага тролейбуса становить 38 т.
Десять тролейбусів Electra e-Trol було закуплено в рамках оновлення парку Next Mobilidade. Раніше на маршрут вже вийшли 51 дизельний автобус Caio Millennium V. Ця зчленована модель завдовжки 23 м побудована на чотиривісному шасі Mercedes-Benz O500UDA стандартам Євро 6.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, тролейбуси ходитимуть по лінії швидкісного автобусного сполучення ABD (BRT), протяжністю 33 км.