Це перший тролейбус такої моделі не лише у Хмельницькому, але й в Україні. Такої великої партії контрактування електротранспорту у вітчизняного виробника “Еталон” раніше не було.
Наступного місяця до підприємства надійде ще п’ять машин. Надалі тролейбуси будуть надходити поетапно, але їх кількість не прогнозується через регулярні ворожі атаки. Нині на складальній лінії "Еталону" закладено й перебуває в роботі 10 "Барвінків".
Завод виготовить 34 машини з автономним ходом до 2 кілометрів, а решта тролейбусів у кількості 10 одиниць матимуть 20-кілометрову автономність. Це дозволить окремі маршрути продовжити туди, де відсутня контактна мережа, але куди є стабільний пасажиропотік.
В усіх випадках машини з індексом Т-12240 мають 32 сидячі місця. Загальна кількість за сучасними європейськими стандартами щільності становить 101 пасажир.
Щоправда, в години пік на ті допуски мало хто увагу звертає і зазвичай у салон громадського транспорту набивається на чверть, а то й на третину більше людей від зазначеної паспортної величини.
В салоні встановлено кондиціонер, надійну й потужну систему вентиляції, є панелі для підзарядки гаджетів. Робоче місце водія має чудово ергономіку. При потребі він може управляти контактними штангами, не покидаючи свого місця.
Комплектація тролейбуса "Барвінок" (вибірково):
системи відеоспостереження в салоні та зовні;
теплова кнопка на дверях;
монітори, якісна звукова апаратура (внутрішня і зовнішня);
роздача сигналу WI-FI;
система кондиціонування в кабіні водія, у салоні;
USB-порти для заряджання гаджетів під час руху тощо.
Навпроти середніх дверей низькопідлогового салону є відкидний пандус для заїзду крісла колісного. Для дитячих колясок подібний атрибут не потрібен – висота сприятлива для вкочування та викочування візка без м’язових зусиль.
Окрім відведеної зони для маломобільної категорії пасажирів, у салоні передбачено місце для собаки-поводиря. Це також одна з основних вимог стандартизації сучасного громадського транспорту.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, усю партію із 44 тролейбусів влада Хмельницького закупила завдяки співпраці із Європейським банком реконструкції та розвитку і партнерами з Європейського союзу. Вкладено також кошти й з бюджету громади.