Муніципальний перевізник Варшави компанія Польщі Tramwaje Warszawskie оголосив тендер на постачання до 160 нових трамваїв, маючи намір збільшити частку низькопідлогового рухомого складу у своєму парку та підвищити рівень комфорту для пасажирів.
Рамкова угода охопить 64 трамваї з однією кабіною керування та 96 одиниць - із двома, тверде замовлення включатиме не менше 20 вагонів першого типу.
Трамваї з однією кабіною управління повинні вміщувати загалом від 230 до 288 пасажирів і мати 56 місць для сидіння, у вагонах з двома кабінами повинні мати загальну місткість від 235 до 295 осіб, сидячи - 42 пасажири.
Вагони будуть обладнані сидіннями з оббивкою з екошкіри, USB-розетками для підзарядки мобільних пристроїв, сучасними системами кондиціювання та опалення.
Вагон повинен бути оснащений накопичувачем енергії, а також системою запобігання зіткненням та наїздам на перешкоди і пристроєм контролю пильності.
Оптимальний варіант - повністю низькопідлоговий трамвай довжиною до 33 м, проте оператор допускає нахил рівня підлоги над крайніми візками до 590 мм (з наявністю висувної сходинки), над середніми - до 520 мм.
Трамваї з двома кабінами керування повинні бути оснащені п'ятьма двостулковими дверима шириною не менше ніж 1300 мм з кожного боку трамвая. У трамваях з однією кабіною допускається влаштування додаткових одностулкових дверей шириною не менше 650 мм.
Для порівняння, у поставлених до Варшави до 2023 року південнокорейською компанією Hyundai Rotem трамваях Warsolino із двома кабінами - 31 місце для сидіння, з однією - 42 місця.
У даний час столицю Польщі обслуговує мережа з 22 ліній трамваю загальною довжиною 324,8 км. Їх обслуговує 764 вагони. З них 334 відносяться до морально застарілих високопідлогових одиночних вагонів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, інші 430 - сучасні багатосекційні повністю або частково низькопідлогові трамваї.