Ця міська модель завдовжки 9,3 м, завширшки 2,4 м та заввишки 3,34 м, виготовлена на Чернігівському автозаводі. Автобус отримав абсолютно новий дизайн екстер’єру, який вигідно відрізняє машину від продукції «Еталон», що випускається сьогодні.
Кузов типу Low Entry – з низьким рівнем підлоги в першій половині салону. Він розрахований на перевезення 72 пасажирів та має 26 місць для сидіння. У середній частині розташований зручний накопичувальний майданчик з двома відкидними сидіннями.
Автобус пристосований для перевезення маломобільних пасажирів у візках. За доплату передбачено встановлення кондиціонера потужністю 21 кВт, а також системи відеоспостереження.
Кузов несучого типу, із заднім розташуванням двигуна. Це 5,76-літровий турбодизель Ashok Leyland H6E55D123 (Євро 5) потужністю 167 к. с. і максимальним крутним моментом 550 Нм при 1200 – 1900 об/хв. З ним у парі працює механічна, 5-ступенева коробка передач ZF.
Передня вісь – марки Brist, а задній ведучий міст – від Meritor. Підвіска всіх коліс – залежна, пневматична. Спереду встановлюються два пружинні елементи і два амортизатори, а ззаду – чотири та чотири відповідно. Автобус повною масою 12500 кг розганяється до 90 км/год.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на виставці ComAutoTrans 2024 автобус «Мальва» представлений для вивчення попиту, поки без конкретної ціни.