27 березня 2024 року опубліковано два оголошення про проведення тендерів на придбання для міста Дніпро трамваїв та метропотягу за кредитними програмами Європейського інвестиційного банку.
До КП «Дніпровський метрополітен» передбачається поставка нового 5-вагонного потягу метро разом із запасними частинами та витратними матеріалами, обладнанням та інструментами для обслуговування, ремонту та супутніх послуг на загальну суму € 7,367,670.
Технічним завданням передбачено що вагони мають мати наскрізний прохід, щонайменше три вагони в потязі повинні бути моторними. Довжина вагону по зчіпних пристроях – 18,5 - 20,5 метрів, а максимальна довжина потягу за зчіпними пристроями – близько 96 метрів.
Пасажиромісткість вказана не менше 255 пасажирів при розміщенні 8 пасажирів на квадратний метр, з яких 36 - сидячих.
Постачання першої партії має бути здійснене впродовж 19 місяців, а завершене не пізніше ніж за 22 місяці з дати отримання авансового платежу постачальником. Пропозиції приймаються до 21 травня 2024 року.
Метро у Дніпрі працює на одній лінії довжиною 7,8 км, на якій є 6 станцій. Лінія відкрита 1995 року, початок будівництва ще за радянських часів. Зараз за європейські кредитні, міські та державні кошти будується продовження лінії ще на три станції.
Рухомий склад налічує 45 метровагонів, з яких 18 головних та 23 проміжних російського виробництва початку 1990-х рр. Пасажирів обслуговують 3-вагонні птяги з інтервалами руху від 6 до 16 хвилин.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, перед повномасштабною війною у Дніпропетровській області оголошували тендер за єврокредитом на 18 трамваїв для Дніпра та Кривого Рогу, але він фактично не відбувся.