Про це заявив директор Торгового дому Еталон Авто Вадим Шкарупін, повідомляє Інтерфакс-Україна.
За словами Шкарупіна, найбільшу частку в продажах посіли автобуси Атаман виробництва компанії Черкаський автобус — 450 од., або 48%, на другому місці - Еталон із продажем 300 автобусів (32%), на третьому — ЗАЗ зі 115 автобусам (12%).
Далі йдуть турецькі Otocar і Temsa (по 20 машин і по 2% ринку), український Богдан з 15 автобусами. Решта виробників продали 20 автобусів.
При цьому продажі автобусів Атаман зросли на 66% порівняно з 2022 роком, Еталон — на 55%, ЗАЗу — в 1,9 раза.
«Незважаючи на начебто невражаючі продажі турецьких Temsa, динаміка приросту — 1000%. Якщо ця динаміка збережеться наступного року, то половина ринку буде у Temsa», — сказав Шкарупін.
Більшість проданих автобусів, з урахуванням того, що на 70% це шкільні автобуси — це малий клас.
«Структура ринку не змінюється вже багато років — 90% це держзакупівлі (зокрема 70% - це «школярі», решта — закупівлі містами) і 10% - комерційні закупівлі», — повідомив директор Торгового дому Еталон.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, за його приблизними даними, вторинний ринок автобусів зріс на 43%.
«За нашими підрахунками закупівля вживаних машин становить понад 700 од. Тобто в загальній структурі ринку близько 55% становлять нові автобуси і близько 45% - старі», — зазначив він.