Виробництво цієї міської низькопідлогової моделі стартувало у жовтні 2020 року.
Ювілейна машина працюватиме у Мадриді, у транспортній компанії Grupo Ritz. Зазначимо, що остання вже експлуатує 20 таких машин – у 12-метровому виконанні 12E. До кінця року в автопарку підприємства має бути вже 60 електробусів.
Важливо, що MAN Truck & Bus отримав з Іспанії замовлень вже на 175 од. Lion’s City E, для таких міст як Аліканте, Більбао, Касерес, Малага та Валенсія. І більшість із цих машин планується ввести в експлуатацію вже цього року.
Не менш важливим у цьому сегменті для MAN Truck&Bus є й Скандинавія. До кінця 2023 року тут працюватиме вже 370 машин Lion’s City E. Одне з останніх замовлень – 45 електробусів для данської компанії Viking Bus Danmark.
Ринок електробусів у Європі, за підсумками першого півріччя, зріс на 45% і становив 2567 од. Таким чином, кожен третій новий міський автобус вже не викидає шкідливих речовин.
Компанія MAN Truck & Bus посідає тут друге місце – з показником 260 од. На рідному ринку Німеччини із 297 реалізованих електробусів 63 були марки MAN.
До 2025 року половина всіх міських автобусів MAN, що продаються, будуть електричними, а ще через п’ять років цей показник досягне 90%.
З початку 2025 року на підприємстві в Нюрнберзі розгорнуть виробництво високовольтних акумуляторів, на що буде інвестовано близько 100 млн. євро.
Щороку тут планується випускати до 100 тис. батарей, що дозволить укомплектувати ними від 15 до 25 тис. електричних вантажівок та автобусів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, розвивається й зарядна інфраструктура. Протягом кількох років по всій Європі розгорнуть мережу із 1700 зарядних станцій у рамках СП Milence, створеного між Traton Group, Daimler Truck та Volvo Group.