Вона буде збудована на базі акумуляторно-електричного лайнера – 12-метрової моделі Temsa HD12. Технологію Fuel Cell надасть партнер CaetanoBus – компанія Toyota.
Новинку планують показати вже 2024 року, а наступного року налагодити її серійне виробництво. Обіцяють, що спільний туристичний автобус на водні зможе проїжджати без дозаправки до 1000 км.
Зазначимо, що ринок автобусів на водневих паливних елементах у Європі активно розвивається. Так, за перше півріччя було реалізовано 96 машин, що на 84% більше ніж за аналогічний період минулого року.
Лідером є CaetanoBus – з показником 28 од. На другому місці Van Hool – 26 од., що утримує лідируючі позиції, починаючи аж з 2012 року (продано – 132 од.).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, найбільша кількість автобусів Fuel Cell сьогодні експлуатується у Німеччині – 167 од.