В результаті днями було підписано відповідну угоду між Daimler Buses та Генеральною виробничою радою EvoBus GmbH.
З 2024 року завод у Мангеймі зосередиться виключно на випуску міських електробусів. А інший німецький майданчик - у Ной-Ульмі випускатиме міжміські моделі та туристичні моделі Setra.
З 2028 року виробництво каркасів автобусних кузовів налагодять на чеському підприємстві в Голишові - звідси вони поставлятимуться на завод у Льн'ї-ан-Баруа (Франція) та німецькі підприємства у Мангеймі та Ной-Ульмі.
У Daimler Buses зазначають, що до кінця 2033 року кількість робочих місць на німецьких майданчиках скорочувати не планується.
На сьогоднішній день на підприємстві в Мангеймі працює 3300 осіб, а в Ной-Ульмі - 3600 осіб. До кінця десятиліття в обидва ці заводи хочуть інвестувати 150 млн євро.
Зазначається також, що з другої половини десятиліття в Ной-Ульмі розпочнеться випуск міжміських автобусів на електротязі, а до кінця десятиліття - і екологічно чистих туристичних автобусів, як батарейних, так і на водневих паливних елементів.