Презентація прототипів машин з водневими двигунами відбувалася у Лондоні.
В компанії JCB вважають, що акумуляторні непрактичні для спецтехніки з високою потужністю, а також для машин, що працюють у віддалених місцях, таких як екскаватори-навантажувачі та великі екскаватори.
Акумуляторні батареї є важкими та занадто дорогими, і для їх зарядки не вистачить часу, навіть якщо на місці буде створена зарядна інфраструктура. Натомість технологія водневого двигуна, де із вихлопної труби виходить лише пара, є набагато менш складнішою, аніж технологія водневих паливних елементів.
Тому британський виробник інвестував суму еквівалентну майже 120 млн. євро в розробку і запуск високоефективних водневих двигунів на заводі JCB Power Systems в Дербіширі, Великобританія.
Фахівці JCB розробили перший в своїй галузі водневий двигун, застосовуючи і адаптуючи усталену технологію двигуна з легкодоступними компонентами, в якому водень спалюється, а потужність подається точно так же, як і в дизельному двигуні.
У компанії стверджують, що презентований прототип екскаватора-навантажувача з новим водневим двигуном, нічим не поступається дизельному аналогу за робочими характеристиками і не виробляє викидів вихлопних газів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, цей водневий двигун також надійний, економічний та може бути інтегрований в машини з усіма видами силових агрегатів.