50-тонний екскаватор EF6500FHB - це нова модель від SDLG на гібридної тязі. Двигун Deutz цього екскаватора має потужність 150 кВт і пускає в хід генератор, таким чином, перетворюючи механічну енергію в електричну.
Також екскаватор оснащений двома електромоторами: один пускає в хід гідравлічні насоси, а другий відповідає за роботу всіх інших систем. Кожен двигун забезпечений одним регулятором і одним конденсатором для розподілу і зберігання електроенергії. Завдяки супер-конденсатору максимальна потужність на виході складає солідні 225 кВт. Але головне, що в гібридному екскаваторі є система рекуперації енергії, і він на 25% економічніший, аніж традиційний.
З недавніх пір розпочато випуск фронтальних навантажувачів SDLG нової серії Н. Лінійка Н відрізняється новою кабіною і дизайном техніки. Панель приладів в моделях серії Н - більш сучасна, що дозволяє водієві без зусиль стежити за великою кількістю параметрів.
Так, новітній універсальний навантажувач L936H має максимальну вантажопідйомність в 3,5 тони. У базовій комплектації - ківш ємністю 2,1 куб. м. Навантажувач оснащується двигуном Weichai і КПП А307B – таким самим, як у 5-тонної моделі. Граничне навантаження на мости збільшена до 20 тон, машина має укріплену раму і важку противагу, а обсяг бака становить значні 200 літрів.
Нова кабіна стала зручнішою завдяки новим перемикачам, органайзеру, панелі управління кондиціонером і системою обдування, розташованим в правій частині кабіни. Машину стало легше обслуговувати завдяки полегшеному капоту і зміні кутового діапазону відкриття дверей моторного відсіку.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, ще один представник сімейства Н, 5-тонний навантажувач L956H, оснащений ківшем з бічним розвантаженням, об'ємом 2,5 куб. м. Дана конструкція забезпечує точність і легкість в навантаженні та розвантаженні в обмеженому просторі. Нова укріплена рама і передня стріла забезпечують надійність і тривалість експлуатації.
Нагадаємо, що авторизованим дилером техніки SDLG в Україні є компанія ETS Group