За основу для нового сортиментовоза взяли шасі MAN TGX 33.480.6x4.BB з колісною формулою 6х4. Кабіна MAN з середньою висотою (розмірності XLX), використана для новинки, відома за низкою сідельних тягачів німецької марки. В базі в ній є спальна полиця (друга встановлюється в якості опції), внутрішня висота кабіни становить 1820 мм.
Новий «МАЗ-МАН 632М59» оснащується двигуном MAN D2676LF07 потужністю 480 к.с. екологічного класу «Євро-5».
Колісна база вантажівки становить 4800 мм, довжина рами – 7995 мм. Для завантаження використовується надбудова з краном-маніпулятором. Габарити і вантажопідйомність моделі дозволяють перевозити два пакування стандартного сортаменту довжиною по три метри кожен.
Повна маса автомобіля складає 33 т. Допустиме навантаження на передню вісь – 9 т, на задній візок – 26 т. На шасі поширюються всі гарантійні зобов’язання MAN.
Сортиментовізна надбудова автомобіля розроблена «МАЗ-МАН», в її конструкції, як стверджує виробник, використаний ряд технічних рішень, покликаних забезпечити її високу міцність і стійкість до різного роду зовнішніх впливів.
Зокрема, цільноформований надрамник виконаний з П-образного профілю, виготовленого з високоміцної сталі Strenx 650. Захист від корозії забезпечує покриття, що наноситься методом гарячого цинкування. Аналогічний захист від корозії конструктори передбачили для поперечних опор і висувної консолі крана-маніпулятора. Ложементи для завантаження лісоматеріалів виготовлені з високоміцної сталі Strenx 700.