Прем’єра нової машини Komatsu має відбутися на виставці Future Society Showcase Project 2025 в Осаці.
На форумі передових будівельних технологій дебютує перша в історії бульдозерна техніка з супердистанційним керуванням в безпілотній роботі та підводним електроприводом.
За твердженнями розробників Komatsu, їхні підводні будівельні роботи зможуть працювати без кваліфікованих техніків на борту завдяки автоматичному контролю та функціям ІКТ на глибині до 50 метрів.
Komatsu розробила свій перший радіокерований бульдозер-амфібію в 1971 році та продала 36 одиниць в Японії та за кордоном.
Підводні Komatsu працювали над понад 1200 будівельними проєктами по всьому світу, включаючи реконструкцію після катастрофи після великого землетрусу в Східній Японії та цунамі.
Раніше підводне будівельне обладнання було обмежено здатністю трубок пропускати достатньо повітря в дизельний двигун, де витрачалася величезна кількість енергії, щоб виштовхувати відпрацьовані вихлопні гази назад на поверхню та виходити з іншої трубки. То була неефективна система.
Тепер є BEV, що може занурюватися глибше та залишаються на місці довше, ніж аналогічні дизелі. Оскільки розвиток автономної роботи збігається зі швидким розвитком електромобілів, то майбутнє підводного будівництва виглядає справді цікавим!
Однак про нинішню нову версію й специфікацію такої електричної спецтехніки поки нічого не повідомляється. Передбачається, що бульдозер використовуватиме ті самі літій-іонні батареї, розроблені Proterra, що й інші електромобілі Komatsu.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, ймовірно, всі деталі буде озвучено під час офіційного дебюту бульдозера на виставці Future Society Showcase 2025.