Новий 38-тонний екскаватор SK380SRLC-7 від Kobelco має хвостовий поворот 190 см.
З таким радіусом повороту задньої частини SK380 може поміститися в обмеженому просторі, а також безпечно працювати на 3,6-метровій дорожній смузі, що робить його ідеальним для роботи на шосе.
Це забезпечило SK380 більший радіус дії, вантажопідйомність, глибину копання, зусилля відриву та крутний момент для виконання таких завдань як ремонт вулиць, благоустрій території, ландшафтний дизайн та підземні комунікації.
Машина працює на 265-сильному двигуні Isuzu, який не потребує фільтру сажі. У ньому використовується дизельний каталізатор окислення та селективна каталітична нейтралізація, щоб відповідати стандартам викидів Tier 4 Final.
Kobelco заявляє, що SK380 досягає першокласної глибини копання майже 7 метрів. Він може похвалитися максимальним радіусом копання майже 10,8 м і зусиллям копання 19 тонн.
SK380 має кабіну того ж розміру, що і у звичайного великого екскаватора, з широкими вхідними дверима, кондиціонером, регульованим сидінням з пневматичною підвіскою та підігрівом, 10-дюймовим кольоровим монітором, ергономічними кутами важеля, світлодіодним внутрішнім освітленням.
Оператор отримує зображення з камери ззаду, праворуч та ліворуч. Скляні вікна оточують кабіну, забезпечуючи огляд оператора.
Екскаватор оснащений інтелектуальною системою керування Kobelco, яка робить його роботу більш плавною та інтуїтивно зрозумілою.
Наприклад, коли потрібна додаткова вантажопідйомність, оператор може увімкнути функцію Heavy Lift. Коли потрібна більша потужність копання, Power Boost миттєво збільшує потужність копання на 10% без обмеження часу.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, при автоматичному незалежному переміщенні один гідравлічний насос призначений для руху, а інший для навісного обладнання. Це забезпечує постійну швидкість руху навіть при розгойдуванні та використанні навісного обладнання.