Це перший у світі повністю електричний навантажувач з бортовим поворотом – Bobcat S7X, а також гусеничний навантажувач з автономним керуванням – Bobcat RogueX.
Bobcat S7X, як і модель T7X, повністю електричний і живиться від літій-іонних батарей ємністю 60,5 кВтг. Він має електричні приводні двигуни та використовує кулько-гвинтові приводи для функцій підйому та нахилу.
Електрична трансмісія забезпечують неймовірні робочі характеристики з миттєвим крутним моментом, який в три рази вище, ніж у традиційних навантажувачів.
Потужна машина поєднує в собі екологічність та продуктивність з нульовим рівнем викидів, а її оснащення перевершує дизельний аналог. Цей навантажувач з бортовим поворотом пропонує операторам плавну та зручну роботу з мінімальною вібрацією та майже безшумною роботою.
S7X може працювати до 8 годин без заряджання, що дає більшості операторів більше, ніж повний робочий день, якщо враховувати перерви та простої. Повна зарядка займає приблизно 10 годин.
Наступна новинка – Bobcat RogueX поєднує в собі технологічно просунуті функції, що робить його єдиною у своєму роді концептуальною розробкою. Хоча машина найбільше нагадує гусеничний навантажувач, вона знаходиться у окремій категорії.
У міру того, як робочі місця змінюються і оператори переходять на дистанційне управління, Bobcat розвинула свою концепцію, повністю відмовившись від робочого місця оператора.
Створюючи навантажувач без кабіни та використовуючи передову кінематику, RogueX має унікальну функціональність наступного покоління, включаючи можливість вертикального та радіального підйому в одній машині.
Повністю електрична та автономна концептуальна машина відрізняється нульовими викидами, оскільки вона оснащена літій-іонним акумулятором, системою електричного приводу та не має гідравліки.
В даний час навантажувач з бортовим поворотом S7X дебютував як прототип, хоча незабаром планується перейти до його комерціалізації.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, що ж до безпілотного навантажувача RogueX, то він знаходиться на ранній стадії розробки і говорити про його серійне виробництво поки що зарано.