Розроблений для легкого транспортування, п'ятивісний 300 AT може працювати на альтернативному дизельному паливі на основі гідроочищеної олії (HVO) та відповідає вимогам EPA On-Highway та CARB On-Road.
Модель 300 AT оснащена семисекційною стрілою довжиною від 14 до 72 метрів зі штифтами та засувками, виконаною без мастила, і має максимальну висоту кінчика стріли 112 метрів.
Також доступні додаткова двосекційна бортова гідравлічно зміщена стріла, довжиною від 12,8 до 21, 6 м, і два гратчасті подовжувачі по 7,6 м
Максимальна противага складає 73,5 тонн із чотирма переливними вантажівками.
Безмастильні шківи та зносостійкі накладки з тефлону знижують витрати на технічне обслуговування та ремонт.
Додаткові стандартні функції стріли включають бездротовий індикатор швидкості вітру, захисний трос для керування однією рукою та три робочі ліхтарі на базовій секції стріли.
Кран також оснащений SmartFly, запатентованою системою, яка забезпечує належну послідовність монтажу та укладання, зводячи до мінімуму роботу на висоті.
Модель 300 AT оснащена дизельним двигуном Cummins X15 потужністю 554 к.с. з автоматизованою механічною коробкою ZF Traxon.
Трансмісія відрізняється покращеними характеристиками перемикання та пропонує вбудоване гальмування з інтардером з підрульовими перемикачами для полегшення зупинки та руху на високих швидкостях.
Нова система силової передачі ефективно забезпечує роботу верхніх гідравлічних функцій. Вона пропонує 24-вольтову електричну систему із сучасним зв'язком CANBUS.
300 AT має двомісну кабіну з сидінням на повітряній подушці, 10-дюймовий сенсорний дисплей, автоматичний клімат-контроль, Bluetooth-радіо, зарядку мобільного телефону та світлодіодне освітлення.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, регульована система позиціонування виносних опор дозволяє встановлювати їх у стиснених умовах будмайданчика, коли виносні опори необхідно висувати нерівномірно (висування 0%, 40%, 70%, 100%).