Новий проект реалізований спільно із партнерами: виробником причіпної техніки Random та компанією Continental.
Зерновоз майбутнього складається насамперед із сідельного тягача Volvo FH колісної формули 6х4. Машина суттєво відрізняється від серійної. Тут застосовано занижену кабіну, яка подовжена на 250 мм і висунута вперед на 175 мм.
За кабіною встановлений спойлер, який вдвічі ширший за стандартний. На ньому розташовані сонячні панелі для живлення різних систем. Колісна база зменшена до 3000 мм, щоб скоротити завихрення між кабіною та напівпричепом.
Замість зовнішніх дзеркал встановлені камери, що надсилають зображення на монітори в передніх стійках. Водій повинен оцінити і спальну полицю, яка стала ширшою на 250 мм.
Крім того, тягач отримав полегшену на 30 кг передню ресорну підвіску, алюмінієві ковпаки на колеса, а також аеродинамічні «спідниці».
З тягачем агрегатуються два самоскидні напівпричепи марки Random – другий у зчіпці приєднується через двовісний пристрій. Причепи обладнані бічними спойлерами, камерами, а також оснащені електроприводом тентованого зсувного даху.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на думку розробників Efficiency Concept Truck, зерновоз має показати суттєву економію палива реальними маршрутами. Крім покращеної аеродинаміки, в цьому повинна допомогти технологія I-Save, яка з недавнього часу успішно застосовується на серійних вантажівках Volvo Trucks.