Інженери Merlo розробили телескопічні навантажувачі нового покоління «0» з чистого листа і повністю електричним приводом, заявивши, що це не електрифікація звичайного телескопічного навантажувача, а інноваційний навантажувально-розвантажувальний продукт, що поєднує в собі переваги і виграшні особливості телескопічних і вилкових навантажувачів.
Новий eWorker за потреби може їздити дорогами загального користування та буксирувати причепи. Машина є результатом цілеспрямованої модернізації всіх компонентів, від стріли до шасі, від осей до гідравлічної системи.
Телескопічні навантажувачі Merlo eWorker, можуть мати варіанти приводу 2WD або 4WD і шини відповідного типу і розмірності.
Моделі 2WD розроблялися для збільшення автономності машини, з найкращою у своєму класі максимальною вантажопідйомністю при радіусі розвороту всього 2850 мм завдяки куту повороту коліс до 85 градусів.
З іншого боку, моделі з повним приводом забезпечують максимальну ефективність трансмісії, гарантуючи відмінне зчеплення з дорогою на всіх поверхнях, навіть бездоріжжя.
Для моделей 2WD компонування системи приводу використовує два електродвигуни на передній осі, по одному на кожному колесі, а для моделей 4WD додається третій електродвигун, розташований вертикально по центру задньої осі.
Таке рішення запатентовано Merlo і має низку переваг, включаючи розміщення акумулятора в середині автомобіля, що дозволило знизити центр тяжкості та підвищити стійкість.
Електронна система керування тяговим зусиллям гарантує правильну швидкість всіх чотирьох коліс без пробуксування, автоматичне включення електронного блокування диференціала та рекуперативне гальмування.
Також на навантажувачі є додатковий електродвигун, підключений до гідравлічного насоса з вимірюванням навантаження, який забезпечує всі рухи телескопічної стріли.
Щоб оптимізувати енергоефективність, спеціальний електронний блок управління задає необхідну частоту обертання електродвигуна та потік олії у гідророзподільнику.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, для зниження витрати заряду акумулятора телескопічна стріла опускається під дією сили тяжіння через клапан, керований тим самим блоком керування.