Новинку нещодавно продемонстрували в парі із косаркою та 8-корпусним плугом.
Концепція автономного енергонасиченого трактора МТЗ базується на наступних рішеннях: дизельний двигун потужністю 350 л. с., трансмісія з редуктором та електромеханічним приводом, що забезпечує безступінчасте регулювання швидкості в широкому діапазоні.
Встановлено передні і задні навісні пристрої високої вантажопідйомності, передній і задні вали відбору потужності.
На місці кабіни - кришка з антеною, під якою розташовуються «мізки» трактора - апаратура зв'язку і управління. На даху два помаранчевих проблискових маяка.
Трактор Belarus 3523i призначений для виконання завдань, сформованих оператором. Завдання передається по каналу віддаленого зв'язку GSM, можна передати і на флешці. При цьому, трактор однаково ефективно працюватиме як вдень, так і вночі.
Розробники машини запевняють, що завдяки електромеханічній трансмісії сумарно витрата палива знизилася на 7%, а на транспортних роботах до 12% - в порівнянні зі звичайними тракторами із механічною передачею.
Крім того, застосування гібридної електроустановки дає можливість зменшити в 10 разів рівень викидів шкідливих речовин. Використання електромеханічної трансмісії дозволяє реалізувати просту систему тяги, виключити з конструкції складну і дорогу коробку передач, знизити вартість тягово-енергетичного обладнання.
За даними із датчиків безпеки руху та з урахуванням спільної роботи з навігаційною системою точного землеробства електронний «мозок» трактора самостійно приймає рішення про необхідність гальмування або об'їзд виниклої перешкоди.
При цьому виконується подача звукового сигналу і відправка повідомлення оператору на віддалений пульт. Коли закінчиться паливо, трактор самостійно відправиться на дозаправку. Для маневрування в обмеженому просторі у заправника застосовується пульт управління на коротких дистанціях.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, макетний зразок автономного трактора Belarus 3523i - спільна розробка інженерів управління конструкторсько-експериментальних робіт №1 Мінського тракторного заводу та Об'єднаного інституту машинобудування Національної академії наук Білорусі.