Нова модель створена разом із компанією PARMA Servis – чеським представником відомого німецького виробника FLIEGL. Чотиривісний TATRA Phoenix має повну масу 36 тон із заднім візком-тридемом. На шасі змонтовано механізм для роботи зі змінними кузовами PARMA PA-NVN F.
Зокрема, це може бути 35-кубовий бункер, у якому можна перевозити до 18 т вантажів,. Замість бункера можна встановити якийсь інший конструктивний елемент, наприклад, розкидач добрив. При цьому місткість причепа становить 25 кубометрів, а вантажопідйомність – 14 т. Відповідно, TATRA Phoenix перетворюється на автопоїзд, котрий перевозить до 60 кубометрів корисного вантажу.
Як передає SpecMachinery.com.ua, TATRA Phoenix має незалежну підвіску, потужний двигун Paccar MX-13 на 530 к.с., а також привід на три осі із чотирьох. Це дає змогу упевнено почуватися на в’язкому грунті у польових умовах. Цьому сприяє і можливість встановлення широких шин.