Такий вердикт ухвалила міжвідомча комісія, яка працювала минулого тижня на підприємстві. Згідно з ним конструкторській документації на нові вагони присвоєно відповідні індекси. А підприємство отримало право на серійне виробництво вагонів мод. 19-7053-03 та виготовлення установчої партії зерновозів мод. 19-7053-04 у кількості 2000 штук. Об’єм кузова в обох моделях дорівнює 124 куб. метри. Вагони обладнані візками моделей 18-7055 та 18-7033 відповідно, що також створені й виготовлені на КВБЗ.
Нові вагони призначені для перевезення зерна та інших сипких продуктів, що потребують захисту від атмосферних опадів, мережею залізничного простору 1520 - передає SpecMachinery.com.ua.
Першою моделлю сімейства вагонів-хоперів із гравітаційним розвантаженням у міжрейковий простір через шиберні пристрої був вагон для зерна моделі 19-7016 вантажопідйомністю 70,2 т і об’ємом кузова 108 куб. метрів. Серійно його розпочали виготовляти у 2004 році. Форма конструкції кузова цього вагона не мала каркасних деталей, що дозволило зменшити номенклатуру вузлів та деталей. Гладка поверхня кузова забезпечила їх швидке гравітаційне розвантаження. Зокрема й таких продуктів, що злежуються, наприклад, мінеральних добрив. На відміну від вагонів інших виробників, у крюківських під час розвантаження не залишається решток сипкого вантажу, а сам процес триває протягом 5-10 хвилин.
На сьогодні сімейство крюківських вагонів-хоперів представлене 11 моделями. Завод розширив його ще двома новими представниками модельного ряду.