Почнемо з нової моделі. Новинка - ХТЗ-241К.20 з новим білоруським двигуном ММЗ Д-262.2S2. Цей двигун має великий крутний момент 1130 Н / м і запас по крутний момент в 30%. Двигун оснащений паливною системою і турбокомпресором Motorpal виробництва Чехії.
Серед інших поліпшень - в КПП 12х4 модернізована система очищення масла (застосований новий фільтр зі збільшеним терміном служби з 250 до 500 мтг), перепускний клапан винесено в доступне місце, перенесена заправна горловина масла.
Як розповіли кореспондентам SpecMachinery.com.ua представники компанії, в цьому році планується розширення модельного ряду тракторів ХТЗ. В першу чергу - за рахунок використання нових двигунів зарубіжного виробництва (Deutz, IVECO і т.д.), збільшення потужності машин.
Крім того, буде тривати вдосконалення гусеничної моделі. Нагадаємо, в минулому році був представлений гусеничний трактор ХТЗ-181 в оновленому облицюванні, з новою гідравлічною системою на 130 літрів і 6-катковою торсіонні-балансирною підвіскою. У цьому році - підвіска буде вдосконалюватися, і машина отримає гумові гусениці.
Заради підвищення якості і розширення можливостей, на заводі вже модернізують виробництво: вже введена в роботу лінія хіміко-термічної обробки металів, яка замінила існуючий безмуфельних агрегат. Це дозволило значно підвищити якість термічної обробки деталей.
Крім цього, на ХТЗ вже встановлена і проходить тестові випробування роботизована 3D лазерна установка для точної обробки металу, яка дозволить замінити існуючі лінії по механічній обробці корпусних і рамних деталей. Новинка також зменшить трудомісткість і знизить енерговитрати.
В автоматичному режимі працюють і нові стрічкопильні верстати, що дозволили заводу відмовитися від гарячої рубки металу, а найближчим часом очікується поставка центрів, необхідних для перенесення механічної обробки деталей зі старого обладнання на нові більш прогресивні технології.