Про готовність приєднатися до держпрограми заявила компанія-виробник, харківське підприємство "Спецкран", передає УНН.
Відзначається, що локомобілі моделі ММТ економічно більш доцільні, ніж тепловози.
"Економічна доцільність зазначеної техніки для потенційних покупців, а це будь-яке підприємство, яке має власні залізничні під'їзні шляхи, визначається, перш за все, порівнянням витрат енергоносіїв з показниками маневрових тепловозів, які використовуються в переважній більшості підприємств - дійсне співвідношення від 3 до 8 разів на користь нашої техніки.
По-друге, наш локомобіль витрачає значно менше часу для виконання певного обсягу маневрових робіт в порівнянні з тепловозами за рахунок логістики внутрішніх переміщень, що досягається можливістю ММТ переміщатися як по залізничних коліях, так і по автомобільним дорогам ", - розповіли в "Спецкран".
У компанії додали, що локомобіль себе окупить в середньому за 4-5 місяців за рахунок різниці у вартості оренди або витрат на експлуатацію та обслуговування тепловозів.
У той же час, ініціативу схвалюють в профільному комітеті ВР. Кажуть, що запит на придбання такої техніки українськими інвесторами є.
"Цю техніку (локомобілі - ред.) Виробляє українське підприємство. І якщо комісією буде прийнято рішення включити дану техніку в програму - я вважаю, що ідея може бути абсолютно правильною. Це робити потрібно, оскільки в Україні є дефіцит вагонів-зерновозів", - повідомив заступник голови аграрного комітету ВРУ Олександр Бакуменко.