Модель має алюмінієвий кузов довжиною 9300 мм конічної форми, який стає ширшим ззаду, що сприяє кращому розвантаженню. Передбачається, що навіть такі вологі матеріали, як гній і силос, легко зісковзуватимуть.
Задня стінка з гумовим ущільненням та талрепами, а також зернові двері розміром 400×400 мм роблять напівпричіп універсальним для різних транспортних вантажів, включаючи зернові та навіть ріпак, а також вологі вантажі, такі як гній.
При цьому рідина також не витікає, оскільки кузов повністю герметизується.
Відмінною особливістю двовісного причепа є нова передня стінка спереду, без кутів та країв.
Це заощаджує вагу на користь корисного навантаження і стабілізує раму, оскільки сили, що діють вертикально, оптимально поєднуються і передаються на сідельно-зчіпний пристрій.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, також варто відзначити, що в нижній частині шасі є сталева напрямна, яка спрощує агрегатування та запобігає пошкодженню.