З конвеєра заводу компанії Mercedes-Benz в німецькому Дюссельдорфі зійшов перший екземпляр електричного вена eSprinter.
В урочистій церемонії запуску виробництва новинки взяли участь міністр-президент землі Північний Рейн-Вестфалія Армін Лашет, мер Дюссельдорфа Томас Гайзель, керівник заводу Армін Віллі, кервник Mercedes-Benz Vans Маркус Брайєшвердт і керівник підрозділу Mercedes-Benz Vans Operations Інго Еттішер.
Спочатку новий eSprinter буде випускатися в Дюссельдорфі в варіанті суцільнометалевого фургона з високим дахом максимальною повною масою 3,5 тонни. Об’єм вантажного відсіку такого вена складає 10,5 куб. м – це стільки ж, скільки і у «звичайного» Sprinter, оснащеного традиційним ДВС.
Електродвигун нового eSprinter розвиває потужність 85 кВт (115 к. с.) а максимальний крутний момент 300 Нм; ведучі колеса – передні.
Залежно від пріоритетів в плані експлуатації вена покупці можуть вибрати один з двох варіантів акумуляторної батареї; причому від обраного типу батареї залежить і вантажопідйомність автомобіля.
Оснащений акумуляторною батареєю з чотирьох акумуляторів сумарною місткістю 55 кВт*год новий eSprinter може проїхати на одній зарядці приблизно 168 км, а максимальна вантажопідйомність в цьому випадку становить 891 кг.
При виборі комплекту елементів живлення з трьох акумуляторів загальною ємністю 35 кВт*год дальність ходу машини знижується до 115 км, однак вантажопідйомність збільшується до 1040 кг. В обох версіях є функція швидкої зарядки, яка дозволяє зарядити акумулятори на 80% за 30 хвилин.
З запуском виробництва нового eSprinter підприємство в Дюссельдорфі, як заявляють в керівництві Mercedes-Benz Vans, стане «центром компетенцій» компанії в тому, що стосується розробки і виробництва венів з електроприводом.
Протягом наступного 21 місяця компанія поставить на конвеєр заводу ще дві нові моделі. У розвиток виробництва в зв’язку цим Mercedes-Benz інвестує сумарно близько 330 млн євро.