Нагадаємо, основна продукція заводу - редуктори для тракторів. Однак таке виробництво в Європі виявилося занадто дорогим, і робота була припинена, а повну консервацію заводу планували завершити до березня 2019 р
Однак в YTO знайшли вихід із ситуації! Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, на заводі в Сен-Дізьє тепер налагодять випуск тракторів, і посилять напрямок спецтехніки. Про це представники китайської корпорації оголосили 20 годин тому.
YTO вже не перший рік працює над проектом Flye - «європейського трактора для Європи», і потужності в Сен-Дізьє цілком можуть це забезпечити (до виготовлення редукторів завод якраз і спеціалізувався на виробництві тракторів).
Крім того - в розробці проекти по виготовленню мініекскаваторів, міні-навантажувачів тощо. Зокрема, червні 2018 року був запущений ряд мініекскаваторів під найменуванням Scoop - від 1 до 4 тонн. І перші моделі цих машин вже днями надійдуть у продаж.
Відзначимо, YTO вже є на кого орієнтуватися: подібну концепцію вже реалізував китайський концерн Lovol Heavy Industry Ltd, який ще в 2011 р придбав італійську компанію Arbos, відому в минулому своїми комбайнами і тракторами. І на сьогоднішній день трактори Arbos продаються мало не по всій Європі, і навіть представлені в Україні.
Як YTO назве свій новий європейський бренд - поки невідомо. Є лише інформація про те, що до виробництва готуватимуть лінійку тракторів від 110 до 150 к.с. Stage V.
І перша презентація машин запланована вже на SIMA в лютому 2019 року, а в продаж машини надійдуть до січня 2020 року.
Очевидно, що машини, представлені на SIMA - будуть китайського виробництва, але за рік корпорація планує в Сен-Дізьє налагодити повноцінне виробництво.