На стенді показали шість різних моделей на двох-, трьох-, та чотиривісних шасі, повною масою від 3,5 т до 41 т. А взагалі в новій лінійці представлені моделі номінальною вантажопідйомністю від 2 до 28 т.
Самоскиди наступного покоління задають нові стандарти в області ергономіки та ефективності. Всі вони отримали модульну конструкцію, що скорочує робочі цикли і робить експлуатацію більш зручною.
Вага була знижена, а міцність підвищена завдяки новим сортам сталі. Все це збільшило вантажопідйомність.
Бічні відкидні борти отримали новий дизайн M-JET. Крім того, додаткові бічні борти (на моделях D212 - D428) мають подвійні стінки. Більш гладенькі внутрішні і зовнішні поверхні тепер менше схильні до забруднення. А гідроциліндри отримали брудозахисні тримачі.
Підрамник завдяки катафорезній обробці і покриттю RAL 7021 краще протистоїть корозії. Опційна система дистанційного радіоуправління ISAR Control (завідує підйомом кузова і відкриванням/закриванням бічних бортів) полегшує роботу і підвищує безпеку.
Підвищилася надійність фіксації вантажу: на бічних стінках з'явилися петлі з утримуючим зусиллям в 2 т на точку, а в підлозі - складні петлі, на 8 т.
Вдосконалено і механізм зсувного тенту з електроприводом. Натяжники тросів тепер можна демонтувати з землі і зберігати на передній стінці.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, самоскиди з тристороннім розвантаженням Trigenius отримали замки для бічних бортів, а також світлові індикатори в кабіні для всіх гідравлічних і пневматичних запорів.