Так, велика німецька логістична компанія Hegelmann Group підписала листа про наміри на придбання 50 машин. Вони будуть поставлені після початку серійного виробництва моделі в 2024 році.
Зазначимо, що аналогічні угоди нещодавно були укладені з такими грандами як Amazon і Rheus.
Перші випробування eActros Long Haul на дорогах загального користування пройдуть вже цього року, а на 2023 заплановано пробну експлуатацію машини серед потенційних клієнтів.
Зазначимо, що eActros Long Haul оснащений трьома блоками літієво-фосфатних батарей (LFP) сумарною ємністю 600 кВт.год. На їх зарядку від 20% до 80% ємності необхідно всього 30 хвилин від мегаватної станції (у Німеччині хочуть розгорнути цілу мережу).
В рух тягач наводить електричний міст eAxle з двома моторами, що розвивають 400 кВт. постійної потужності та 600 кВт. пікової. В результаті завантажений 40-тонний автопоїзд має запас ходу до 500 км.
Зазначимо, що у рамках виставки IAA Transportation 2022 магістральний тягач eActros Long Haul отримав приз за найкращу інновацію серед вантажівок – 2023 Truck Innovation Award.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, окрім сідельного тягача eActros Long Haul у 2024 році також розпочнеться випуск та машини з бортовою платформою.