А на 2023 рік заплановані його ходові випробування в автопарках Amazon і Rheus. Зокрема, логістична компанія Rheus протестує машину з морськими контейнерами і тентованими напівпричепами.
Зазначимо, що Mercedes-Benz eActros Long Haul планують запустити в серійне виробництво в 2024 році. Тягач у складі 40-тонного автопоїзда отримає запас ходу до 500 км.
Ємні літій-залізо-фосфатні батареї (LFP) можна буде зарядити від 20 до 80% ємності всього за 30 хвилин. Тобто під час 45-хвилинної обов'язкової перерви, відповідно режиму праці та відпочинку для далекобійників.
Для цієї мети планується побудувати мережу «мегаватних зарядок» (MCS) в рамках проекту HoLa під егідою VDA. Перші станції встановлять уздовж траси A2 між Берліном та Північним Рейном - Вестфалією і випробують в ході експлуатації тягачів eActos Long Haul в компаніях Amazon і Rheus.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, зазначимо, що компанія Amazon поставила мету до 2040 року стати повністю вуглецево-нейтральною. Daimler Truck у свою чергу планує до 2039 року продавати на ринках Європи, Японії та Північної Америки винятково екологічно чисті вантажні автомобілі.