П'ятниця, 09 вересня 2022 11:51

Дебютувала електрична вантажівка Fuso eCanter наступного покоління

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в Японії 7 вересня пройшла світова прем'єра легкого розвізного електровантажівки Fuso eCanter другого покоління.

Європейський дебют автомобіля відбудеться на виставці IAA Transportation 2022 у Ганновері.

Fuso eCanter отримав нову, компактнішу силову установку - eAxle, з інтегрованим в задній міст електромотором. Також з'явилася модульна концепція батарейного живлення.

На машину можна встановити від одного до трьох блоків акумуляторів. Один блок має ємність 41,3 кВт.год і забезпечує запас ходу 70 км. Таким чином, із двома блоками машина зможе проїхати до 140 км, а з трьома покрити відстань у 200 км.

На додаток до існуючого варіанту, повною масою 7,5 т, запропонують і нові, розраховані на повну масу від 4,25 до 8,55 т. Великий асортимент і колісних баз – від 2500 до 4750 мм. До стандартної кабіни, шириною 1700 мм тепер додалася і більш простора шириною 2130 мм.

Fuso eCanter отримає низку електронних систем активної безпеки. Це Active Sideguard Assist, яка сканує сліпі зони та автоматично активує гальма при загрозі наїзду на пішоходів чи велосипедистів. Вона вперше встановлюється на легкі вантажівки Fuso.

Також машина укомплектована системою автоматичного гальмування п'ятого покоління Active Brake Assist 5 (ABA 5), яка вже встановлюється на вантажівки та автобуси Mercedes-Benz.

Не дати заснути водію за кермом допоможе система Active Attention Assist, яка подає звукові сигнали у разі зниження концентрації уваги.

Також з'явилася Intelligent Headlight Control – система, що автоматично перемикає ближнє та дальнє світло, система розпізнавання дорожніх знаків та передачі відповідної інформації на панель приладів – Traffic Sign Recognition.

У міському трафіку водій також оцінить електричне гальмо стоянки і камеру заднього виду.

На японському ринку продаж Fuso eCanter стартує вже навесні 2023 року. Нагадаємо, що Fuso eCanter першого покоління дебютував у 2017 році, після чого стартувало дрібносерійне виробництво.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, за весь час виготовлено близько 450 автомобілів для Японії, Європи, Північної Америки, Австралії та Нової Зеландії. Сумарно машини наїздили понад 6 млн. км.




Інформація: