Машина розширить лінійку моделей 47X і 49X, призначених для спеціальних перевезень і будівельного сегмента.
Новий тягач став на 6% економічнішим за попередника — 500XE. Цього вдалося досягти завдяки поліпшеній аеродинаміці та наявності найсучасніших силових агрегатів і допоміжних електронних систем.
На машину можна встановити один з трьох турбодизелів Detroit Diesel: DD13, DD15 Gen 5 або DD16. Коробка передач — DT12 Direct або автоматична Hight-Speed AMT.
Свою частку у зменшення витрати палива вносить система предикативного круїз-контролю Intelligent Powertrain Management, що підлаштовує роботу трансмісії під топографію місцевості.
Машина також отримала низку передових систем допомоги водієві, що підвищують активну безпеку: активного гальмування Active Brake Assist 5, адаптивний круїз-контроль і систему утримання на смузі руху — Active Lane Assist.
Крім того, тут вперше в індустрії встановлюється система Active Side Guard Assist, що мінімізує сліпі зони під час повороту праворуч.
Western Star 57X став першою вантажівкою марки, де застосовано цифровий щиток приладів.
Крім того, тут з’явився дисплей тачскрін для налаштування різних систем, зокрема й мультимедіа. На вибір пропонуються кабіни в двох варіантах за довжиною, а також з різною внутрішньою висотою — 152 або 183 см.
Водій обов’язково оцінить підвищену шумоізоляцію, поліпшену оглядовість завдяки збільшеному лобовому склу і LED-фарам, а також більш зручне керування мікрокліматом.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, виробництво нової моделі Western Star 57X розпочнеться в першому кварталі 2023 року на заводі Daimler Truck North America в Клівленді, штат Північна Кароліна.