Перші зображення їхньої новітньої розробки під назвою Solo AVT SD1 були нещодавно представлені широкому загалу. Кабіна тягача має досить великий нахилений, що натякає нам дуже низький коефіцієнт аеродинамічного опору.
Розробники повідомляють, що автомобіль обладнаний ведучими мостами з інтегрованими електродвигунами з сумарною потужністю 600 кВт (804 к. с.).
Електротрансмісія живиться від акумуляторних батарей, ємність яких дозволяє 36-тонному автопоїзду (8 клас вантажопідйомності США) проїжджати до 800 км з однієї зарядки.
Цікаво, що в кабіні відсутнє лобове скло. А всередині, як повідомляють, немає крісла водія, немає панелі приладів і немає кермового колеса. В цьому просторі знаходиться електроніка транспортного засобу та значна кількість акумуляторних батарей.
Цей концепт спроектований як високоавтоматизований транспортний засіб 5-го рівня автономії. Тобто, електроприводний тягач, який має всі системи для автономного водіння.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, компанія поки не озвучує, коли буде готовий реальний прототип унікальної вантажівки.