Вона пройде в рамках найбільшої міжнародної виставки у галузі управління водними ресурсами, стічними водами, відходами та сировиною – IFAT-2022, яка відкриється 30 травня у Мюнхені.
А поки що Mercedes-Benz eEconic знаходиться на фінальних випробуваннях, працюючи сміттєвозом на реальних маршрутах Франкфурта-на-Майні – у компанії FES (Frankfurter Entsorgungs-und Service GmbH).
Машина колісної формули 6х2 має допустиму повну масу 27 т. За силовою лінією електровантажівка уніфікована з моделлю eActros, запущеною у серійне виробництво у жовтні 2021 року. eEconic приводить у рух електричний міст із двома вбудованими електромоторами та 2-ступінчастою КП.
Обидва електродвигуни з рідинним охолодженням розвивають постійну потужність 300 кВт, а пікову – 400 кВт. Їх живлять три блоки акумуляторів, кожен із яких має корисну ємність 97 кВт.год.
Заряджати батареї можна на ходу в режимі рекуперації, що дуже актуально для сміттєвозу, що працює в режимі з частими зупинками, а також на стоянці від станції потужністю 160 кВт.
Зазначимо, що eEconic має кабіну з низьким рівнем входу Direct Vision cab, яка покращує оглядовість у міських умовах. А низька, рівна підлога полегшує посадку висадку, у тому числі якщо водієві потрібно вийти або зайти через праві, двостулкові двері.
Спеціальне лобове скло Thermocontrol знижує нагрівання салону у сонячну погоду.
У кабіні встановлена цифрова панель приладів Multimedia Cockpit. У стандартне оснащення входять система допомоги при поворотах S1R, а також система екстреного гальмування п'ятого покоління Active Brake Assist 5.
Що ж до надбудови для збору сміття – Faun Variopress, то вона також повністю електрифікована. Місткість бункера становить 22 м куб.
Нагадаємо, що компанія Daimler Truck поставила за мету до 2039 року пропонувати на ринках Європи, Північної Америки та Японії виключно вуглецево-нешкідливі нові автомобілі. І тому приклад, що вже випускаються з 2018 і 2021 року, автобус Mercedes-Benz eCitaro і вантажівка Mercedes-Benz eActros відповідно.
А цього року до них приєднаються також Fuso eCanter, Mercedes-Benz eEconic та Freightliner Cascadia. Інші моделі перебувають у стадії розробки.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, головне завдання полягає в тому, щоб до 2050 перевести всі автомобільні перевезення на транспорт з нульовим шкідливим викидом.