Трансмісією ZF16 оснащувалися всі без винятку важкі повнопривідні КамАЗи, причому російський аналог — КПП КамАЗ-161 — давно не випускається. І відновити виробництво неможливо, оскільки і в цій коробці рясно застосовувалися імпортні комплектуючі.
У результаті КамАЗу доведеться згорнути складання безлічі моделей, включаючи шасі 63501, яке використовувалося для монтажу різноманітної військової спецтехніки.
Також може зупинитися виробництво восьмиколісних шасі 6560, що перевозять ЗРАК «Панцир», плюс російська армія залишиться без тягача-танковозу 6522. Тобто під загрозою опинилися найпопулярніші вантажівки.
КамАЗ має в своєму розпорядженні деяку кількість європейських «шістнадцятиступок». Отже, деякий час випуск продукції подвійного призначення зможе продовжуватися. А далі, очевидно, розпочнеться «імпортозаміщення» — або реальне, або фіктивне. В останньому випадку на допомогу, напевно, прийдуть китайці зі своїми коробками Fast Gear — тим більше, що їх збирає завод під Мінськом.
Щодо цивільної техніки, то КамАЗ уже розпочав випуск вантажівок рівня 70-х років.