Нещодавно компанія MAN Truck & Bus увійшла до консорціуму CryoTruck, який займається розробкою та випробуванням транспортних засобів з резервуарами для кріогазу та водню.
Компанію автовиробнику у цьому проекті складуть водневий стартап Cryomotive з технічного університету Мюнхена та фірма IABG. Початковий бюджет CryoTruck становитиме близько 25 мільйонів євро.
Ці кошти буде витрачено на створення високоефективної енергосистеми, в основі якої полягає процес стиснення водню за надзвичайно холодної температури. Для зберігання Н2 у такому стані будуть виготовлені кріогенні резервуари нового типу.
Причому паливний бак для охолодженого водню за своїми габаритами буде приблизно таким самим, як і у вантажних автомобілях на зрідженому газі. За попередніми розрахунками, один такий бак зможе вмістити 80 кг екстремально охолодженого водню.
Така кількість Н2 дозволить згенерувати до 2600 кВтг електроенергії. Цієї енергії 40-тонному автопоїзду вистачить для подолання 1000 км. Щодо заправки, то заповнення кріогенного баку воднем займе лише 10 хвилин.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, вже в 2025 році компанія MAN збирається розпочати випробування двох інноваційних вантажівок, які підіймуть використання водневого палива на новий рівень ефективності.