Над дизайном тягача та напівпричепа попрацювали фахівці відомого ательє Pininfarina. Машина отримала не лише ефектну зовнішність, але й відмінну аеродинаміку завдяки обтічним формам і закритим колесам - Cх дорівнює всього лише 0,35. І в цьому він перевершує електротягач Tesla Semi, у якого Сх становить 0,36.
Потужні тягові електромотори 49-тонного автопоїзда живлять батареї ємністю 450 кВт, що забезпечить запас ходу до 300 км. Зарядити останні можна за годину. Понад те, передбачена можливість швидкої заміни акумуляторів, на що потрібно лише 6 хвилин.
Всередині кабіни велика кількість сенсорних екранів. Найбільший з них проходить через всю передню панель, також дисплеї встановлені над лобовим склом і на передніх стійках – на останній передається зображення з камер, що замінюють зовнішні дзеркала.
Загалом на автопоїзді планується розмістити до 11 камер, один інфрачервоний детектор, а також лідар. Все це для роботи автопоїзда в безпілотному режимі третього рівня L3 (водій може відволіктися від керма на деякий час).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, поки що автопоїзд Xingtu з дизайном від Pininfarina перебуває в статусі концепту, який може стати серійним вже в 2023 році. Фахівці Baidu DeepWay продовжать роботу над вантажівками з автономним керуванням, у тому числі й наступного, 4-го рівня, щоб зрештою вивести їх на ринок у 2024-2026 роках.