Нагадаємо, що тягач КрАЗ-6510ТЕ у 2019 році наказом Міністерства оборони було допущено до експлуатації у Збройних Силах України на особливий період
Тягач призначений для перевезення вантажів усіма видами доріг та бездоріжжям. Основні відмінності – безкапотна кабіна з місцем для відпочинку, двигун потужністю 450 к. с., коробка – автомат, лебідка з гідроприводом та сідельно-зчіпний пристрій з трьома ступенями.
Повна маса сідельного тягача КрАЗ-6510ТЕ – 28000 кг, а допустиме навантаження на сідельно-зчіпний пристрій – 17 000 кг. Автопоїзд у складі тягача і напівпричепу, повною масою 65 000 кг, розвиває швидкість 65 км/год.
Максимальний кут підйому, що долається автопоїздом – 36% (19°), крен – 20°, глибина броду – 1,2 м, радіус повороту – 10 м.
Автомобіль оснащується кабіною підвищеної комфортності, що постачає китайська компанія Qixing. Вона має два ергономічні сидіння, за якими розташоване місце для відпочинку.
Інтегральний рульовий механізм типу «гвинт-шарикова гайка» із вбудованими розподілювачем та підсилювачем, сприятиме меншій втомленості водія. В наявності електропідйомники скла, додатковий обігрівач та кондиціонер.
Повідомляється, що сам КрАЗ виробляє такі складові КрАЗ-6510ТЕ, як раму, трансмісію, а також всі системи, що забезпечують роботу коробки передач.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, нагадаємо, що ПрАТ «АвтоКрАЗ» також збирає вантажівку КрАЗ-63221, що буде оснащена двигуном американської корпорації Cummins.