Новація допоможе знизити витрати пального та заощадити гроші перевізникам. На другій осі напівпричепа встановлений електродвигун із системою рекуперації, який задіюється незалежно від дизельного двигуна в тягачі.
В результаті система працює як гібрид, що підключається: стандартний роз'єм Type 2 для зарядного кабелю розташований на кабіні вантажівки. Літій-залізо-фосфатний акумулятор доступний у трьох варіантах ємності: на 200, 400 або 600 кВт⋅год.
Точні характеристики електродвигуна німці поки що тримають у секреті – повідомляється лише про його «високу ефективність». Витрата «солярки» магістрального тягача має скоротитись більше ніж на 20%, а обсяг викидів вуглекислого газу вдасться знизити на 20-40%.
За перспективну розробку Krone та Trailer Dynamics удостоїлися премії за інновації від організації ZENIT e. V. («Центр інновації та техніки у землі Північний Рейн-Вестфалія»).
Підраховано, що якщо кожен десятий напівпричіп у Німеччині замінити на eTrailer, зниження викидів вуглекислого газу на території країни скоротиться більше ніж на 1 млн. тонн.
Ще однією перевагою має стати компактність тягача: тепер, коли дизельному двигуну допомагає електромотор, потреба у великих ДВЗ відпаде. Так само, як і традиційні напівпричепи, eTrailer сумісний із будь-яким магістральним тягачем.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, про серійне виробництво інноваційних напівпричепів поки не йдеться – новинка перебуває в статусі прототипу.