На німецьких автобанах вже випробовуються тролейвози Scania з електричним обладнанням марки Siemens. Ця тема виявилася настільки популярною в Німеччині, що нею зацікавилися місцеві наукові організації.
Так, на кафедрі технологій виробництва компонентів електричних машин технічного університету в Аахені збудували свій тролейвоз - на базі вантажівки Isuzu.
При цьому концепція машини докорінно відрізняється від аналогічних тягачів Scania. Адже вони, по суті, є гібридами – приводяться в рух від електрики лише під контактною мережею на автобанах, а з'їжджаючи з них, переходять на звичайний дизельний двигун.
Якраз двигуна внутрішнього згоряння в Isuzu з Аахена немає в принципі. Це повністю електрична вантажівка з невеликою батареєю. І пантограф на даху кабіни у нього відіграє роль «подовжувача ходу».
У результаті виходить аналог тролейбусів зі збільшеним автономним ходом - трасою такий Isuzu пересувається під контактною мережею, а при переміщенні звичайними дорогами використовується енергія акумуляторних батарей.
Наразі проект перебуває на етапі фінального складання, але вже навесні мають розпочатися повноцінні випробування цієї машини на ділянках автобанів із контактною мережею. Надалі вчені-інженери пропонують комбінувати різні види джерел енергії, залежно від призначення автомобіля.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, передбачається, що це може бути поєднання струмоприймача на даху з батарейним електроприводом або водневими паливними елементами.