Старт попереднього замовлення розпочнеться восени 2023 року, виробництво — в 2024 році.
IVe хоче випускати інноваційні легкі комерційні автомобілі Indigo із водневою силовою установкою. Відмінність від вже існуючих серійних аналогів (наприклад, тих, що запустив днями у виробництво Stellantis) полягає в тому, що Indigo – не конверсія існуючої моделі, а спроектований з чистого аркуша електромобіль.
У конструкції кузова та шасі практично не буде металевих деталей – замість них планується використовувати композити з органічними волокнами, які легко утилізувати після закінчення терміну служби. Заявлений термін служби – 15 років.
Подробиць про силову установку поки що немає, але є попередня інформація, що запас ходу на одній заправці складе від 660 до 900 км, тобто на рівні дизельних аналогів.
Водень загальною масою 13,5 кг зберігається у трьох балонах. Вантажопідйомність – 1,5 т, повна маса – 3,5 т. Замість буферної батареї планується використовувати суперконденсатори.
Кабіна зроблена максимально обтічною, без зовнішніх дзеркал (їх замінюють камери), а між фарами встановлено екран, на який транслюватимуться довідкові та рекламні повідомлення. Водій сидить по центру, тому адаптації кабіни під лівосторонній і правосторонній рух не потрібно — можна спокійно їздити з Великобританії до ЄС і назад.
За місцем водія є вільне місце для багажу, спальні або одного-двох додаткових крісел, а на задній стінці кабіни можна встановити двері для проходу у вантажний відсік.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, IVe Indigo буде пропонуватися у вигляді шасі з надбудовою та фургону. Пасажирська версія (мікроавтобус) теж, напевно, буде представлена.