Як було оголошено раніше, TTSI хоче придбати 100 вантажівок Nikola, які будуть покликані прискорити розробку транспортних рішень з нульовим рівнем викидів у портах Лос-Анджелеса та Лонг-Біч.
Покупець спочатку хоче протестувати дві моделі BEV і два FCEV, після чого, якщо випробування транспортних засобів пройдуть успішно та виправдають себе економічно, а також за певного державного фінансування, лос-анджелеська компанія планує отримати 30 BEV у 2022 році та 70 FCEV у 2023 році.
Nikola Tre BEV розроблений для місцевих перевезень на відстань до 560 км, а вантажівка Nikola Tre FCEV призначена для поїздок на далеку відстань до 850 км.
За даними TTSI, на місяць у порт Лос-Анджелеса та Лонг-Біч заходять від 13000 до 14000 вантажівок, викидаючи приблизно 2600 тонн на рік оксидів азоту, тому вантажівки з нульовим рівнем викидів Nikola BEV та FCEV допоможуть значно покращити екологічну ситуацію.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, європейські порти також планують використати вантажівки Nikola. У вересні цього року Nikola та IVECO запустили спільне виробництво та підписали меморандум про взаєморозуміння з адміністрацією порту Гамбурга на постачання протягом 2022 року до 25 електромобілів Nikola Tre BEV.