Після Ducato новий Scudo став другим комерційним автомобілем Fiat Professional, який також буде доступний в електричній версії.
Новинка виходить на ринок у акумуляторному варіанті BEV. Фургон оснащується електродвигуном потужністю 100 кВт та блоком батарей із сумарною ємністю 50 або 75 кВтг. В разі придбання більшого акумулятора (не можна замовити з короткою колісною базою версії L1) запас ходу сягатиме 330 км.
Якщо у власника нового «електрика» буде можливість підключитися до зарядної станції постійного струму потужністю до 100 кВт, то час зарядки до 80% ємності займе лише 30 хв (для малої батареї) та 45 хв для великої батареї.
Конструкція кузова відповідає раннім моделям: коротка версія L1 має довжину 4,6 м, довжина L2 становить 5 м, а довжина L3 - 5,3 м. Висота всіх фургонів складає 1,9 м, що дозволяє Scudo в'їжджати до більшості підземних гаражів та складських. приміщень.
Вантажопідйомність новинки не перевищує однієї тонни.
Fiat збирається на додачу до панельного фургона, також пропонувати варіант для пасажирських перевезень. У цій версії максимальна місткість може сягати 9 осіб.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, опційно також доступні Мультикаб або чисте шасі під монтаж спеціальних кузовів.