Багато з нас стикалися з такою ситуацією – з настанням сильних морозів акумулятор в телефоні починає втрачати заряд. Щоб уникнути такої ж ситуації, компанія Volvo Trucks провела випробування своїх електричних вантажівок в екстремально холодних умовах поблизу полярного кола.
В усіх випадках успішно спрацьовувала функція для підтримки заряду батареї, навіть коли температура за бортом значно нижче нуля.
Проводячи випробування вантажівок в польових умовах, недалеко від полярного кола на півночі Швеції, Volvo оцінює всі непередбачувані природні явища.
Одним із відчутних результатів зимового тестування є нова функція під назвою Ready to Run. Ця функція готує вантажівку до робочого дня, виконуючи попереднє прогрівання, коли це потрібно, а під час роботи у дуже спекотну погоду – охолоджуючи акумулятори і кабіну вантажівки.
Оптимальна температура для акумуляторів становить близько +25°, а водій може легко активувати попереднє підігрівання або попереднє охолодження дистанційно за допомогою спеціального мобільного додатку.
Функція Ready to Run буде доступна для великотоннажних моделей Volvo FH, FM і FMX Electric.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Volvo Trucks пропонує модельний ряд із шести повністю електричних вантажівок, призначених для виконання широкого спектру різних транспортних завдань.